fredag 28. september 2018

Bryllupskort på bestilling

Dette bryllupskortet ble laget til foreldrene til dåpsgutten i dette innlegget. Tenk, både dåp og bryllup på samme dag! For en fest!!

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign (Hell og lykke) igjen på dette kortet, bilde jeg har funnet på nett for flere år siden så husker ikke hvor det er fra. Hjerter fra Poppystamp (Heart screen og heart swoosh - kun hjertet x 2), blomster fra WOC, pyntebær i gull fra Søstrene Grene (de store) og små fra WOC. Gullarket er også fra Søstrene Grene. Kantpunch fra Martha Stewart.

Motivet er montert på limputer, men det kommer ikke så godt frem på bildet. Liker å ha litt dimensjon på kortene, så de ikke blir helt paddeflate. Men med alle lagene med papir, blir det jo ikke så flatt likevel. Ikke akkurat kort du sender i posten, dette her! :-)

Innsider med stempler fra Kort og Godt, hjertene er embosset i gull.

Og baksiden med personlig stempel. Jeg er litt lat noen ganger og pleier og stemple opp og kutte til en haug av disse stemplene. Setter til og med tape på baksiden så de er helt klare til bruk :-)

Brudeparet hadde to barn til som skulle få hver sin lille gave. Dermed passet det godt med to små enkle kort til de, en gutt og en jente. Har laget en haug med enkle småkort i 10x10cm, og de er jammen meg kjekke å ha. Har bare noen få igjen av de :-) På småkortene har jeg brukt mønsterark fra Doodlebug, litt skrikete ark med sterke farger, men når man bare bruker små felt av de, går det jo helt fint. Småkortene kommer i eget innlegg.



1 kommentar:

  1. Nydelig bryluppskort , vakkert dåpskort og kjempefine små kort , klem Synnøve

    SvarSlett