søndag 23. september 2018

Bodykort til dåpsbarn

Her har jeg laget et dåpskort til en liten gutt og jeg hadde lyst til å gjøre noe litt annerledes denne gangen. Har laget så mange kort som er ganske like i størrelse og oppsett nå, så måtte finne på noe nytt. Valget falt da på denne stensilen fra Dutch doobadoo, en body. Det passet bra :-)

Mønsterark fra Papirdesign (Lille mirakel), motiv funnet på nett for mange år siden og blomster fra WOC. Skjeen er fra Korthobby og det prikkete båndet vet jeg ikke hvor er fra. Har massevis av bånd, men er ikke særlig flink til å bruke det... Perlene er fra Rayher.

Banneret øverst er montert på høye glue dots og selve body'en har magnet som lukkemekanisme nederst (under mønsterarkene).

Innsider med stempler fra North Star Design. 

Og baksiden med personlig stempel. Ikke ofte jeg tar bilder av baksiden, men som regel er denne også litt pyntet. Bruker personlig stempel på så godt som alle kortene jeg lager (ikke alltid jeg gjør det til familien og nære venner), spesielt på bestillingskort. Da er det alltid med. Jeg har 3-4 personlige stempler, men dette er favoritten ;-) Designet sammen med Lisbet på Scrapmagasinet for mange år siden :-)



Deltar i Korthobbys septemberutfordring: blonder og bånd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar