lørdag 22. august 2020

Til en super gutt!

Vi kjenner mange flotte mennesker rundt oss. Dette kortet er laget til en av du kuleste gutta vi kjenner, han er super! Dermed var det jo enkelt å finne ut hvilket stempel jeg skulle bruke :-)

Stempelet er fra My Favorite Things og heter Superboy. Det har vært veldig vanskelig å få tak i , har vært ute av produksjon fra produsent og utsolgt fra alle forhandlerne jeg kunne finne over lang tid. Til slutt fikk jeg hjelp av en snill sjel som kjøpte og sendte settet (stempel + die) til meg fra utlandet. Noen ting er bare slike "må ha"-produkter.... 

Stempelet er farget med no lines-teknikk. Stemplet med Ink on 3 Fade out-blekk og farget med følgende farger:
Hud: E04, 13, 11, 01, 00, 000, R21 (kinn)
Hår: E47, 44, 43, 42
Rødt: R89, 59, 56, 46, 43
Blått: B39, 37, 34, 32, 30 (hjemmelaget)
Grått: C7, 5, 3, 1

Tok ikke bilde av innsiden denne gangen. Den ble superenkel med bare et skrivefelt som kan skimtes på bildet. Stempel fra Norsk Stempelblad inni. Tall og bokstaver er stanset ut i sort mosegummi og gullfolie. Stjernen er hvit glittermosegummi. Husrekker og gress er montert i ulike høyder for litt dimensjon. Motivet er også montert på limputer.  

Bakgrunnen er først svertet med en sky-stensil fra MFT og svertet med Distress oxides, deretter har jeg brukt en sky-die fra Lawn Fawn. I vinduene har jeg limt et ark bak som er farget gult eller svart slik at det blir "lys" i noen av vinduene. I en slik storby er det alltid lys i noen hus.. :-)

Jubilanten hadde en fin bursdag og både kort og gave ble tatt godt i mot :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar