søndag 5. april 2020

Konfirmant i sneakers

Hei alle sammen! I dag er Papirdesign ute med en ny utfordring og dette er mitt bidrag. Jeg fant ut at jeg trengte noen flere kule kort til gutta, har så mange søte sarte til jenter og damer :-D Denne sneakers'en falt jeg helt for, den er jo sååå kul! Perfekt på kort og kan lages i alle mulige farger etter eget ønske. Denne kommer jeg desidert til å bruke mye! :-)

Alle produktene er listet opp nederst i innlegget.

Et blått kort denne gangen. Arket "Ung og fri" i bakgrunnen med "Sneakers"-arket over. Begge arkene er fra Håpefull-serien. En button, noen charms og dotter som pynt. Digger de dottene, de kan brukes til alt! Og jeg liker så godt at det er matchende farger i hvert sett. De frisker opp litt! :-)

Jeg lager mange av mine kort i stående format, og gjerne med en rygg. Til konfirmasjonskort er det gjerne pengelomme inni kortet som bygger en del, da er det fint med rygg. Ellers vil ikke kortet ligge flatt, da spriker det. Det underste panelet er montert på foamtape for litt dimensjon.

Skoen er montert på høye limputer. Buttons'ene kommer ferdig med pute under (denne kan dras av om man vil). Grattis-die'en er stanset ut tre ganger og limt oppå hverandre. Den er fra flasketag'en med Lykkebobler.

Innside med skrivefelt og pengelomme. De aller, aller fleste konfirmanter ønsker seg penger og det er jo lettvint å gi bort også. Jeg pleier alltid å stanse ut lommen to ganger og lime de mot hverandre. Da bygger den mer, og det er lettere å putte penger nedi. Stanset ut mønsterarket oppå også og klipper litt til slik at det passer i størrelse.

Siden alle konfirmasjonene nå er flyttet til høsten, har man goood tid på seg til å lage konfirmasjonskort. Håper å se mange flotte kreasjoner! :-)


Produkter brukt:

Ark:
PD 1900333 Ung og fri
PD 1900339 Sneakers

Dies:
PD 1900248 Sneakers, liten
PD 1900255 Gratulerer med dagen 5
PD 18485 Lykkebobler (Grattis)
PD  18399 Gavekort (innside)

Stempel:
PD 19102 Konfirmanten (innside)

Pynt:
PD 1900219 Konfirmanten 2 (button)
Dotter blå/grønn
Charms (stjerne, gears, smiley)


Ønsker alle en kreativ påske!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar