søndag 26. april 2020

Bursdagsjente og tenåring!

I dag har eldstefrøkna bursdag og hun blir hele 13 år! Tenåring og greier, ikke til å spøke med, gitt! Lurer jo litt på hvor alle årene ble av, jeg har jo ikke blitt så mye eldre..... :-D Haha! :-)

Uansett, kort måtte det bli og her er resultatet:

Jeg har lenge hatt lyst til å fargelegge et av motivene til Mariola Budek, og nå fikk jeg sjansen. Har brukt et av motivene til en samling med ulike frisyrer. Motivet er gråskalert og dermed får man litt hjelp til hvor skygger og sånt skal være. Prøvde meg litt frem til jeg fant en hårfarge jeg likte og det ble faktisk fem tusjer fra fem ulike E-grupper :-) Her er alle fargene:
Hud: E04, 13, 11, 01, 00, 000, R20
Hår: E44, 33, 21, 93, 51
Rose: R59, 29, 27, 24, 22
Blad: G94, YG67, 63, 61, 03

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, Håpefull-serien. Button, klistremerker og de hvite blomstene er også derfra. De andre er fra Wild orchid crafts. Tallene er stanset ut i mosegummi, en gang i vanlig hvit og en gang i hvit glitter. Limt oppå hverandre og montert på limputer. Bokstavene er fra Altenew og stanset ut tre ganger i kartong, montert delvis på limputer så de ligger plant over motivpanelet. Motivet er stanset ut med en die fra Cottage Cutz: Nested wacky stitched rectangle og er også montert på limputer. Klistremerkene måtte også få et par små limputer på enden slik at de også ligger plant.

Kortet er et staffelikort og står oppreist ved hjelp av et par store perler og blomster.

Sett fra siden.

Innsider med skrivefelt. Stempler fra Papirdesign. Den ene teksten er delvis stemplet med Distress Ink Faded mahogany. Har brukt Misti'en og maskert teksten slik at bare "Gratulerer" ble farget. 


Ønsker alle en kreativ og solfylt dag! :-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar