torsdag 14. februar 2019

Love you!

I dag er det valenines day og da passer det jo å dele dette kortet. Jeg har egentlig ikke laget det spesielt til denne dagen, men det kan jo brukes til flere anledninger.

Jeg synes disse blomstene fra Pretty Pink Posh er sååå fine! Her har jeg annengangsstemplet de med Memento Gray Flannel og klippet de ut etter fargelegging. Jeg har brukt følgende farger:
RV17, 14, 13, 10
G28, 46, 24, 21, + litt 20
E08, YR14, Y15

Ordet "love" er stanset ut og klippet ut av hjertet. Bakgrunnsdie'en er fra Paper Rose (Quatrefoil layer). I bakgrunnen har jeg svertet med Distress Ink i fargene Peacock feathers og Tumbled glass. Ordet "you" er fra My Favorite Things og er embosset i hvitt. 

Bladene og blomstene er bøyd litt i kantene slik at det blir litt mer liv i de. Teksten er montert på limputer. Disse har jeg klippet opp slik at de akkurat passer til bokstavene. Det lille banneret har jeg klippet til og dette står også på limputer.

Jeg bestemte meg for å lime på noen krystaller til slutt og så dekket jeg blomstene med et strøk Wink of Stella. Det synes ikke så godt på bildet, men det glitrer fint i virkeligheten.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar