fredag 22. februar 2019

Blomsterkort igjen

Dette er det siste av tre innlegg med det samme bakgrunnsstempelet fra Simon Says Stamp. De er alle farget i ulike farger med litt ulike stempelfarger for forskjellige uttrykk. På dette kortet har jeg brukt en grå stempelpute (Memento London Fog). Denne er i utgangspunktet ganske mørk grå, men jeg har annengangsstemplet slik at stempelet blir som å farge no-lines.

Siden stempelet er så stort (her har jeg ikke kuttet det i to, bare kuttet av en del på den ene kanten) valgte jeg å ikke ha noe særlig pynt på. Det hadde blitt veldig rotete. Teksten er fra Papirdesign og stanset ut i lilla og hvit kartong. Så har jeg klippet litt hvit vellum rundt og limt alt på blanke limputer (har bare klippet opp denne i biter). 

Stempelet var litt for bredt til kortet så den stripen jeg kuttet av, limte jeg på innsiden. Da blir ikke den fullt så naken og det blir en helhet i kortet.
Jeg har farget med Copics i følgende farger:
Lilla: V09, 17, 15, 12
Rosa: RV29, 25, 23, 21
Gult: Y38, 17, 15, 11
Brunt: E49, 29, 57, 23
Grønt: G28, 46, 24
Bakgrunn: B000

Enkel innside med en tekst fra Papirdesign.


Her er alle kortene i denne serien. Synes det ble en fin gjeng! Knæsje, glade farger :-)





4 kommentarer:

  1. Knallfine kort 🥰 absolutt nydelig fargelagt 👌🤩

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Veldig hyggelig at du liker de :-)

      Slett
  2. Nydelige kort du har laget, flott fargelegging!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Så fint at du liker de :-)

      Slett