torsdag 8. juni 2017

Du er best - siste DT-bidrag for North Star Design

Hei! I dag er det en litt vemodig dag ettersom dette er mitt siste bidrag som DT for North Star Design. Jeg har vært DT her i over 4,5 år og nå er jeg klar for nye utfordringer. Jeg har ikke noe planlagt foreløpig, annet enn at jeg skal rydde skikkelig i bildemappa mi på pc'en. Har så mange kort som ikke er lagt ut i bloggen så når det er gjort, kan jeg starte på blanke ark :-)

Utfordringen hos NSD denne måneden er kort til gutt eller mann. Her har jeg laget et kort med mange detaljer. Jeg har brukt tre ulike stempler fra North Star Design på forsiden og to inni.


Jeg har brukt ulike ark fra Papirdesign, mann er mann-serien. Stemplene fra North Star Design er disse: Gratulerer, Du er best og Hurra for deg. Motivet er fra klippearket "røffe biler". Chipboard fra SnipArt og charms fra Korthobby.

Med flere lag og limputer her og der, blir det litt høyde på kortet. Limputer under tekstene og bildet er satt på tykk Biltema-tape.

Filmstripen er bare stiftet fast. Kantpunchen er fra Fiskars.

Innsider med disse to tekstene. Den til venstre har vært min store favoritt gjennom tidene. Dette er den store utgaven, den lille har jeg brukt desidert mest. Teksten til høyre er denne

Baksiden med siste rester av arkene.


Ønsker å delta i følgende utfordringer med dette kortet:
- Korthobbys utfordring for juni+juli: alt er lov
- Papirlosjens utfordring #6: inspirert av bilde (fargen på bobler og bursdagstema)
- Scrappiness' utfordring #5: ramme (kanten på bildet sammen med den svarte Bazzillen under danner en ramme)

6 kommentarer:

  1. Wow for et tøft kort! Det var et skikkelig flott bidrag som avslutning for deg hos NSD!! Digger alt, rett og slett! Takk for ditt bidrag til Scrappiness sin utfordring. Klem, Dt Helga ❤️

    SvarSlett
  2. Knalltøft og flott kort :)
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring.
    DT-Audhild

    SvarSlett
  3. Herlig tøft kort! Mange fine detaljer! Takk for at du deltar i Korthobby's utfordring denne måneden! Ønsker deg en superfin sommer! Hilsen Lisen

    SvarSlett
  4. Ett rett og slett herlig kort. Takk for bidraget som du deltar med her hos oss i Korthobby :) Setter stor pris på din deltagelse :)

    DT-Kjersti

    SvarSlett
  5. Digger kortet ditt, stilen, og ikkje minst innsidene. Takk for at du deltar ho Papirlosjen - Klem DT-Anita

    SvarSlett
  6. Tøft herrekort ! Takk for at du deltar i korthobbys utfordring i juni og juli !

    Torill

    SvarSlett