onsdag 7. juni 2017

Enkel dressjakke

I dag vil jeg vise frem et enkelt herrekort. Pinterest er jammen meg kjekt når man trenger litt inspirasjon! Jeg har laget kortet slik at det ligner på en dressjakke, en veldig enkel sådan.

Kortet består av kun svart og hvit Bazzill. "Skjorten" er embosset med embossingfolder fra Darice, sloyfen er laget med Tim Holtz' die Bow Tie, teksten er fra North Star Design og er embosset med fint svart embossingpulver. 

Knappene fikk jeg som en del av et kit jeg fikk da jeg var på Totentreffet. Fikk endelig bruk for de! :-)

Kortet er laget stående. Jeg lager flere og flere slike kort, synes det gjør seg godt at de kan stå av seg selv. 

Teksten er limt på med tykk tape fra Biltema. Blir ikke like stor 3D-effekt som med limputer, men litt er mer enn ingenting :-)

Innsidene med tekster fra North Star Design også her. De kan du finne her og her. Den nederste finnes i to ulike størrelser og har vært en av mine desiderte favoritter i flere år. Begge tekstene er embosset med svart embossingpulver.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar