mandag 20. februar 2017

Til to kolleger

Jeg lagde to kort til to kolleger som skulle slutte tidligere. Trist at to flotte jenter velger å forlate oss, men det er jo sånn livet er. Noen kommer, og noen går. Kortene er laget etter samme skisse, bare med litt ulike ark. Fikk også brukt litt rester (selv om det ikke synes på restebunken min....).

Jeg har brukt ark fra Maja Design, alle kanter er rufset. Blomster fra Prima (de store rosa) og North Star Design. Kakeserviett, en bred blonde, litt bling og Frantage Shabby White i hjørnene. Alle tekster er fra North Star Design.






Innsider med skrivefelt. Ettersom vi er mange på jobb som skriver under, lager jeg innsidene enkle. Har brukt dette stempelet i kantene, stemplet med Distress Ink Stormy Sky. Tekstene kan du finne her og her

Kort nr 2 laget jeg i grønt. Ark fra Sofiero-serien til Maja Design. Utrolig synd at disse arkene er utgått, de har vært en stor favoritt hos meg! 

Teksten kan du finne her.



Samme innsider, bare med grønn kantstempling.


Ønsker dere alle en super dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar