mandag 18. januar 2016

Staffelikort til en 80-åring

Dette kortet lagde jeg til min mormor da hun fylte 80 år. Fikk min mor til å scanne et bilde av mormor som konfirmant, som jeg brukte på kortet. Hun begynner å bli litt surrete, så hun kjente ikke helt igjen hvem det var på bildet, men det var jammen meg en flott dame! ;-)


 Mønsterarkene er fra Maja Design, har brukt to ulike. Husker ikke helt hvilke ark, men tror det ene er fra Vintage Summer Basics og det andre fra Fika-serien (det med hjerter). Bildet er stanset ut med oval Spellbinder og Floral Ovals bak.

Blomstene er fra WOC. Perlene og de små rammene rundt disse har jeg kjøpt privat, så vet ikke hvor disse kommer fra. 

  Teksten er fra North Star Design og er en av mine absolutte favoritter. Kantstempelet er dette. Har stemplet dette med Pumice Stone. Har også svertet kantene før diesen er tatt ut av papiret. Da får man en fin ekstra ramme rundt. :-) Litt glitterlim rundt kantene også.

 Baksiden med dette stempelet.

 Og alle innsider. Et lite skrivefelt midt på til en personlig hilsen.
De to øverste stemplene kan du finne her og her

Undersiden med mitt stempel.

Ønsker å delta i følgende utfordringer med dette kortet:
- Kreativ Scrappings utfordring #1: alt er lov
- Papirlosjens utfordring #1: favoritt (Maja Design er en absolutt favoritt hos meg, i tillegg til stemlene fra NSD)


3 kommentarer:

  1. Nydelig staffelikort, med mange fine detaljer. Og fint bilde av ein fin konfirmant. Tenker mormora di blei glad for kortet. Takk for at du deltar i utfordringa til Papirlosjen.
    Klem Annelen

    SvarSlett
  2. Nydelige kort med flotte detaljer og kombinasjonen av mønsterark. Fin ide med det skjulte skrivefeltet. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Favoritt. DT Monica

    SvarSlett
  3. Nydelig staffelikort. Flott med alle detaljene .Tusen takk for at du deltar hos papirlosjen sin favoritt utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett