fredag 29. november 2013

Et solfylt kort

Dette kortet ble også laget til KOM på forumet til scrapping.no. Oppgaven var solstråler og da måtte jeg jo bare bruke embossingfolderen til Tim Holtz.

 Her har jeg bare brukt vanlig hvitt Color Copy-ark som er embosset begge veier (ettersom embossingfolderen bare embosser en halv "sol"). Så var det bar å gå løs på Distress Ink'ene. Jeg hadde ikke noe orange eller solgul, så jeg har jukset litt. Har brukt Fired Brick, Tea Dye, Squeezed Lemonade og Vintage Photo til slutt. Dette for å få frem effekten litt bedre og selvfølgelig svertet i kantene.

 Teksten er fra Kort og Godt. Rosetten er laget av to papirremser (restepapir) som er punchet i kanten, preget for hver 1/2", limt sammen og formet til en sirkel. Har en sirkel bak også, da er det lettere å få rosetten pen. Litt perler må også til.

 Innsidene er laget på samme måte, med litt større tekstpaneler, bare. Tekst fra Kort og Godt.

 Baksiden fikk kun en halv sol... :-)

  
Et enkelt kort å lage, uten mønsterark (kun en rest), bare Bazzill og Color Copy ark. Det var moro å lage, det går for lenge mellom hver gang jeg får brukt embossingfolderene mine... :-)

Takk for titten, jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar