søndag 17. september 2023

Konfirmasjonskort med gaming-tema

Hei folkens! Etter en lang pause er jeg endelig i gang igjen :-) Her har jeg laget et konfirmasjonskort med gaming-tema. Hadde egentlig tenkt å beholde det selv, men det ble solgt før jeg var ferdig med det. Jaja, det er jo bare å lage et nytt :-D

Kortet er mitt bidrag til utfordringen hos Scrappelyst for september, her er tema FAVORITT. Mine favoritter her er produkter fra Papirdesign. Her har jeg brukt både ark, dies og dotter derfra. Noe jeg bruker på nesten alle mine kort. Teksten har jeg stanset ut fire ganger og limt sammen. Det er også noe jeg pleier å gjøre da jeg liker den dimensjonen det gir. 

Jeg har brukt Motiv fra WJensen design, vår egen Wenche fra designteamet. Hun har utrolig mange flotte bilder til salgs. Her er motiv for alle anledninger. Virkelig verdt en titt!

Motivet er stanset ut med rektangel-die fra My Favorite Things og montert på foamtape. Diverse ark fra Papirdesign, chipboard fra SnipArt og noen charms fra Korthobby.

Her ser man bedre effekten av flere lag på tekstdie og bruken av foamtape. Kortet blir mye mindre flatt, noe jeg liker veldig godt.

Innsider med stempler fra Papirdesign. Teksten øverst er en av mine favoritter. Synes den sier så mye :-)
Jeg har også stemplet et kretskort-stempel fra Papirdesign med Simon Says Stamp i fargen Fog. Denne stempelputen bruker jeg når jeg skal fargelegge no line, men kan også brukes for svake stempeltrykk som her.


Ønsker dere alle en fin dag videre :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar