lørdag 29. januar 2022

Konfirmasjonskort til håndballjenter

Her er to kot som jeg lagde på bestilling i høst, men ikke fått lagt ut ennå. Hodet var visst ikke helt med da kortene var ferdig, for har helt glemt å ta ordentlige bilder av de. Dette er bare de jeg tok for godkjenningens skyld til bestillerne :-) Det går litt fort i svingene noen ganger.... :-)

Kort nr 1:
Ønsket var grønt, lilla og håndball. Denne die'en er noe jeg bruker timelig mye på konfirmasjonskort. Det er mange som spiller håndball rundt om :-)

Mønsterark (resteark fra flere ulike serier), vimpeldie og tekst fra Papirdesign, bokstaver fra Scrapmagasinet, jente fra Dixi craft, doily fra Prima, blomster fra Wild orchid crafts, blader fra Elizabeth crafts og rektangeldies fra My Favorite Things. Håndballarket er rester jeg har spart på lenge. Det er vanskelig å oppdrive disse arkene ettersom de er laget i et begrenset opplag for flere år siden...

Kort nr 2:
Temaet her skulle også være håndball, med resten av restene av håndballarket. Morsomt hvordan restene blir mindre og mindre, men man klarer likevel å lage flere kort med de. Her har jeg også brukt resteark fra Maja Design og Crafts and you (polsk produsent). Rammen og teksten er fra Papirdesign, blomster fra Wild orchid crafts og blader fra Elizabeth crafts.



Ønsker deg en super dag videre :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar