søndag 16. januar 2022

Konfirmasjonskort med hestetema

Hei! De fleste kortene jeg lager er på bestilling eller til en bestemt anledning. Tiden min strekker ikke til til å lage kort bare for å lage. Dette kortet er et bestillingskort hvor mottaker ville det skulle være med hest. Ellers hadde jeg ganske frie tøyler. Etter litt om og men og forslag hit og dit endte jeg opp med dette kortet:

Mønsterarkene er fra Maja Design (Denim & Friends), hesten er fra Marianne Design. Denne er embosset og svertet for å få frem detaljene skikkelig. Konfirmantdie fra Papirdesign, ramme fra Spellbinder og bokstaver fra Scrapmagasinet. Dette alfabetet er noe av det jeg bruker desidert mest. Bokstavene er perfekt størrelse til kort. Banneret er fra Lawn Fawn og blomstene fra Wil orchid crafts. Ringene i bakgrunnen er fra Memory Box. Charms fra Korthoby.

Flittig bruk av limputer her. Konfirmant er stanset ut fire ganger og limt sammen. Bokstavene er også stanset ut flere ganger.

Innsider med skrivefelt og en hest til, også fra Marianne Design. Stemplene er fra Papirdesign og teksten synes jeg passer veldig godt til ungdommer. :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar