onsdag 5. januar 2022

Bursdagskort

Hei alle sammen og godt nytt år! Slutten på 2021 ble litt mer hektisk enn jeg hadde sett for meg, så fikk ikke blogget ferdig alle julekortene... Starten på 2022 startet også med litt kortlaging, her et bursdags-kort i blått og rosa :-)

Her har jeg brukt mønsterark fra Studio Light (det rosa) og Maja Design. Motivet er også fra MajaDesign. Blomster fra Prima, Papirdesign og Wild orchid crafts, charms fra Korthobby og pyntegrener fra Kort og Godt. Tallene er fra Uniquely creative og bokstavene fra Scrapmagasinet. "Gratulerer" er fra Papirdesign og er stanset ut i glitter-mosegummi (det samme er tallene) og montert på limputer.

Under motivet har jeg limt på en doily fra restebunken.

Bokstavene er stanset ut tre ganger og limt sammen. Alt for å få litt mer dimensjon! :-)

Innsider med skrivefelt, stanset ut med rektangeldie fra Cottage Cutz. 
Stemplene er fra Papirdesign.


Da ønsker jeg dere alle en super dag videre :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar