mandag 15. februar 2021

Vin-kort

Her har jeg laget et vin-kort. De aller fleste produktene er fra Papirdesign. Med den store flaskedie'en passet det fint å lage slimline-kort. Jeg har ikke dies som er ment for dette formatet, men det er ikke så farlig. Det er jo bare å kutte til ark i passe størrelse :-) Kortet passer til mange anledninger, enten som vertinnegave, sammen med bursdagsgave eller bare som en hyggelig oppmerksomhet til noen man kjenner. Det er jo aldri feil å gi bort et kort med noen hyggelige ord! :-)

Her har jeg brukt samme mønsterark på begge sider. Flasketoppen er stanset ut i sølvark fra Søstrene Grene, teksten på merket er embosset med sølv super fine embossingpulver. Blomstene er delvis fra WOC, Papirdesign og noen jeg har kjøpt i Thailand på ferie for 3-4 år siden.

Limputer og foamtape er noe jeg bruker flittig på mine kort. Her er flasken montert på foamtape (dobbelt lag på midten for at den skal få litt rundere form), og klistremerkeordene er montert på limputer. Det samme med merket på flaska. Etiketten er også montert på lave limputer midt under for å få litt ekstra bøy.

Her synes både limputer og foamtape såvidt under flaska. Tekst fra Papirdesign på innsiden.

Innsider med skrivefelt og en liten tekst på venstre side.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar