torsdag 11. februar 2021

Hello, my very special

Hei, alle sammen! Håper dere har det bra i vinterkulda! I dag vil jeg vise dere et kort jeg har hatt nesten ferdig lenge. Det tok jammen meg lang tid å få på siste finishen :-) 

Her har jeg brukt Distress (både Ink og Oxide) i ulike farger, både forgrunn og bakgrunn. Jeg har svertet litt her og der for å få det til å se ut som en natthimmel, og så har jeg sprutet litt vann på og tørket bort. Da kommer oksideringen godt frem og gir et ekstra fint fargespill :-)
Fargene jeg har brukt er: Black Soot, Chipped sapphire, Wilted violet, Seedless preserves, Squeezed lemonade, wild honey og Mustard seed. Stjernedie'en er fra Hero Arts.

Hello er stanset ut i glittermosegummi og teksten er embosset med super fine embossingpulver fra Ranger. Noen diamanter fra Pretty Pink Posh som pynt og det er det hele.

Her synes bruken av limputer bedre. Jeg bruker det på nesten alt jeg lager, jeg liker den dimensjonen det gir. Innsiden er enkel med et skrivefelt stanset ut med rektangeldie med sømkant.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar