søndag 30. august 2020

Pyntet twistpose

Det er alltid hyggelig å ha med seg en liten oppmerksomhet når man skal bort. Det trenger ikke være store greiene, sjokolade er jo alltid en vinner :-) Her har jeg laget et omslag rundt en stor twistpose. Fant en mal som ikke passet helt, så jeg måtte mekke litt for å få den til å passe. Må nok lage meg en ny mal selv etter hvert.

Mønsterark er fra Papirdesign og har bare brukt restepapir. Vimpeldie fra Papirdesign, rektangeldie fra My Crafty Times. Stempler fra North Star Design og blomster fra litt her og der.

Omslaget er åpent på sidene og borrelås som lukkemekanisme. Neste gang jeg lager må jeg nok ha litt lenger klaff foran slik at lukkingen blir penere.

Skrivefelt bakpå til personlig hilsen.


Slike smågaver er også populære til julemarked. Mange er på utkikk etter gaver som er personlige, men som ikke er så dyre. Med restepapir holder man jo kostnaden nede og det er ikke mye materiell som brukes til disse.


1 kommentar:

  1. knalltøft!... Sånne geniale ting ønsker jeg bestandig å lage.... men får aldri tid... ha ha.. Syntes denne var både Flott og smart... fordi den kan oppbevares flatt til den skal brukes..

    SvarSlett