torsdag 27. august 2020

Konfirmasjonskort på bestilling

Nå begynner det å nærme seg konfirmasjonstid og dette er et kort jeg har laget på bestilling. Ønsket var håndballtema, cola (veldig viktig) og blått. Hadde en plan om å få brukt litt mer restepapir og jommen fant jeg ikke noen ark som passet perfekt! :-) Papirdesign har sååå mange fine!

Mønsterarkene er fra seriene Hell og Lykke og Muligheter. Det gjør jo ingenting at de er et par år gamle og fra ulike serier, de passer fint sammen og til temaet. Jenta er en die fra Dixi craft og er stanset ut i svart mosegummi og svart kartong. Selve kortet er en die fra Studio Light (die 198) og jeg liker at det er flere størrelser i settet med passe avstand mellom hvert panel. Helst ville jeg hatt enda mindre avstand mellom  størrelsene, men man får jo ikke både i pose og sekk... :-)

Konfirmant er en die fra Papirdesign, stanset ut i hvit glittermosegummi og lyseblå kartong. Bokstaver og tall er fra Scrapmagasinet og sirkel die-settet fra My Crafty Times. Blomstene er delvis fra Papirdesign og Wild orchid crafts. Charms fra Korthobby og flaske kjøpt privat. Banneret med bokstaver er fra Lawn Fawn og et av de settene jeg bruker aller mest på kort. Montert på limputer.

Stempler på innsidene fra Papirdesign og Norsk Stempelblad (det lille).

Bakside med pengelomme og personlig die. Var så heldig og fikk kjøpt min egen die for litt siden. Denne kommer garantert til å bli brukt mye! :-)



2 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Å lekre lag på lag. Syns du har kombinert ønskene kjempeflott!
    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt håndballjenta?

    SvarSlett
  2. Så flott et kort... Hvor har du kjøpt den dies du hadde bak på øverst ?

    SvarSlett