onsdag 10. juni 2020

Til en sykepleier (kort 2)

For en stund siden fikk jeg bestilling på fire takkekort til sykepleiere med motiv fra My Favorite Things. Disse kortene kan du se her. Jeg fargela to motiv til og lagde enkle kort av de. Det ene har jeg lagt ut for noen dager siden (her), det andre kommer her.

I made four cards for nurses on request a little while back with stamps from My Favorite Things. Those cards you can find here. I also coloured up two more stamps and made simple cards. The first you can see here, the second one is this.

Kortet er i likhet med det første, laget med restepapir. Noe jeg har planer om å bli flinkere til å bruke mer når jeg får litt mer tid. Har ikke hatt mye tid til å lage kort i år for meg selv, tror nesten disse to er av de aller første! Men nå som studiene og eksamen er ferdig og hverdagen litt mer forutsigbar, er det jo håp ;-) 

Mønsterarket er fra Pink & Main og jeg har brukt en kantdie fra Pretty Pink Posh på kanten. Gum drops fra Your Next Stamp som eneste pynt.

This card is, like the first one, made of scraps. I intend to use scraps more now that my life is a bit moe predictable than earlier this year. If it's doable, that remains to see..... Pattern paper from Pink & Main, embellishment from Your Next Stamp. 

Følgende farger er brukt:
Hud/Skin: E04, 13, 11, 01, 00, 000, R21
Hår/Hair: E44, 18, 43, 42
Klær/Scrubs: C3, 1, 0, 00/BG11, 10
Grått/Grey: C7, 5, 3, 1
Beige: E33, 31, 10
Rødt/Red: R59, 46, 43
Bakgrunn/Background: BG10

Stempelet er klippet ut og montert på limputer. Denne gangen valgte jeg å bare lime teksten rett på.
The stamps is fussy cut and mounted on elevated glue dots. I chose to just glue the sentiment directly on the paper and not use glue dots as I usually would do.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar