søndag 7. juni 2020

Følg drømmene




















Hei! I dag er det ny utfordring hos Papirdesign og tema er BLOMSTER. Jeg har hatt en idé i hodet lenge og denne passet perfekt til denne månedens utfordring. Her er blomster i fleng og masse detaljer. Litt annerledes enn de kortene jeg vanligvis lager, men det er jo gøy å variere litt! :-)

Jeg har brukt mønsterark fra Håpefull-serien, to ulike ark og har brukt begge sider av begge arkene. Jeg har bygget opp med både limputer og foamtape for å få dimensjon i kortet. Kantene er revet for å få et mer løst uttrykk. Charmsene i midten er malt med hvit Gesso for å matte de ned litt i fargen.  Eller har jeg lesset på med blomster og limt på noen klistremerkeord her og der. 

Rosetten er klippet ut fra det ene mønsterarket og rufset litt i kantene. Button'en er limt oppå en metallramme oppå bladene som ser ut som vinger her.

 
Her er det mange lag. Det rosa mønsterarket er montert på foamtape og rosetten måtte bygges opp med 3 høye limputer for å ligge rett :-)


Innside med enkelt skrivefelt.


Mønsterark:
PD 1900321 Blomsterglede
PD 1900304 Ven og vakker

Pynt:
PD 1900062 Følg drømmene - button
PD 1900299 Smil til livet - klistremerker
Charms

Blomster:
Hvite små
Hvite og beige 
Rosa små
Lyserosa


Ønsker alle en super kreativ dag! :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar