fredag 5. juni 2020

Til en sykepleier (kort 1)

For noen dager siden la jeg ut fire takkekort jeg lagde på bestilling. Kortet kan du finne her. Jeg fargela to motiver til og lagde enkle kort av de. Her er det ene.

I made four card on request a while back, you can read about those cards here. I coloured two more stamps and made simple cards. This is one of them.

Kortet er mindre enn de jeg vanligvis lager, dette er ca 10x12cm. Mønsterarket er en rest fra en arkblokk jeg har fra Pink & Main. Teksten kommer med stempelplaten og er embosset i hvitt og stanset ut med bannerdie fra Lawn Fawn. Eneste pynt er noen gum drops fra Your Next Stamp.

This card is made of scraps, both cardstock and pattern paper. The pattern paper is from Pink & Main. The sentiment is heat embossed and die cut with Lawn Fawn's banner die. Embellishment from Your Next Stamp.

Jeg har brukt følgende farger/Colours used:
Hud/Skin: E04, 13, 11, 01, 00, R21 i kinnene
Hår/Hair: E47, 18, 44, 43
Klær/Scrubs: C3, 1, 0, 00/BG13, 11, 10
Grått/Grey: C7, 5, 3, 1
Beige/Beige: E33, 31, 10
Rødt/Red: R59, 46, 43
Bakgrunn/Background: BG10

Både motiv og tekst er montert på limputer, hele panelet er også montert på foamtape.
The stamp is fussy cut and mounted on elevated glue dots, the sentiment as well. The whole panel is also mounted on foam tape for more dimension.



2 kommentarer:

  1. Flott kort! Hvor kommer stempelet med sykepleieren fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Det er My Favorite Things :-)

      Slett