mandag 28. oktober 2019

Julekort med mange lag

Hei! I dag blogger jeg for Papirdesign og har lyst til å vise frem et kort jeg har laget med mange lag og litt pynt. Mønsterarkene er jo så detaljerte og fine i seg selv, så hadde ikke lyst til å lesse på med mer pynt som skjuler disse :-)

Jeg har brukt to mønsterark fra Julenatt-serien. Disse går i fine bruntoner, og jeg har brukt arkene på både forsiden og baksiden. 

Teksten er faktisk fra produktlinjen (der hvor navnet og strekkoden er) på arket "Fra oss til dere". Her er denne teksten printet flere ganger på baksiden, så denne går det fint an å bruke til andre kort. Jeg har rufset til alle kantene med distressing tool for et mer slitt utseende.

Jeg hadde egentlig planer om å bruke kanelstang nederst på kortet. Det synes jeg gir en så god duft og man får julefølelse med en gang. Men hadde ikke pakket med meg dette på treffet, så da fikk jeg bruke papirruller som erstatning. Funket det og :-) Konglene har jeg hatt lenge, så husker ikke hvor disse er fra. 

To av panelene er montert på foamtape for ekstra dimensjon.

Innsiden med skrivefelt.


Følgende produkter er brukt:

Mønsterark:
PD 1900194 Julekrydder
PD 1900202 Ekorn
PD 1900206 Fra oss til dere (tekst på produktlinjen)

Dies:
PD 17316: Bærkvist
PD 17309 Snøfnugg, små

Pynt:
Båndpakke brun
Dotter, rød (har brukt de brune)
Krystaller, gull


1 kommentar: