mandag 21. oktober 2019

Dressjakkekort

Nå har det gått flere dager siden forrige kort, skal prøve å skjerpe meg her... Har prioritert studier og det har vært mye annet i det siste, så da har bloggen dessverre blitt litt nedprioritert. Men nå har jeg i hvert fall et nytt kort! :-)

Jeg har laget et dressjakkekort til en som har hatt bursdag. Vi planla feiringen mange måneder i forveien, selv om det verken var rund dag eller at han var veldig ivrig på å ha en stor feiring :-) Når timeplanen vår er så pakket som den er, er det bare fint å planlegge i god tid ;-) Uansett: her er kortet!

Jeg har brukt en die fra X-cut til jakken, knapper, lomme, knappestolpe, sløyfe og krage. Det er flere elementer i dette settet også, så her er mulighetene mange! Jeg valgte å stanse ut selve jakken i kartong og så legge mønsterark oppå. Da blir den litt mer solid og man kan lettere gjemme magneten som er lukkemekanismen :-) Mønsterarket er fra Kort og Godt, og jeg har brukt begge sider av arket.

Skjorta med knapper (bling) fra Storyteller. Denne er laget med brettekant nederst slik at man får et skrivefelt på innsiden. 

Her er skjorten brettet ned og skrivefeltet kommer til syne. Egentlig blir det jo to felt, jeg har valgt å ha kun stempeltekster på den ene. Jeg tok bilder etter at kortet var skrevet i, teksten har jeg fjernet i etterkant, men det er derfor det ser ut som en hvitere firkant på skrivefeltet. Alle stemplene er fra Norsk Stempelblad.


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Scrappelysts oktoberutfordring: gutt/mann
- Scrap the rainbow: farsdag/maskulint
- Hobbygarasjens utfordring: alt er lov



4 kommentarer:

  1. Utrolig stilig og flott! :)
    Tusen takk for at du deltar hos Hobbygarasjen :)

    SvarSlett
  2. Stilig kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så lekkert kort, takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow. DT Trude Julie

    SvarSlett
  4. Stilig dresskort! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrap the rainbow 🌈DT May-Runa🦋

    SvarSlett