søndag 6. oktober 2019

Bordkalender 2020

I dag er det ny utfordring hos Papirdesign og temaet er førjulskos. Jeg har laget en bordkalender for 2020 som kan stå fremme hele året. Den er ikke laget etter noen mal, kun etter eget hode. Jeg har listet opp alle produktene nederst i innlegget :-)

Jeg har brukt mønsterark fra den nye juleserien: Julenatt. Ofte faller jeg like mye for baksiden av arkene som forsiden, og dette er ikke noe unntak. Har brukt baksiden av alle arkene her, bortsett fra selve kalenderen :-)

Enkelt oppsett på kalenderen og med nøytrale farger slik at den passer til å ha fremme hele året. Jeg har mikset litt ulike roser, knopper og sweethearts i ulike størrelser sammen. Har pyntet med litt krystaller i svart, grått og hvitt her og der.

Baksiden av kalenderen måtte også ha en koselig tekst.

På baksiden av hver måned har jeg montert på en liten koselig tekst.

En ny tekst for hver måned.


Følgende produkter er brukt:
Ark:        Kalender 2020 PD 1900189
                Kjøttmeis (bakside) PD 1900191
                Gul og fin (bakside) PD 1900192
                Juletre (bakside) PD 1900203
                Fra oss til dere (bakside) PD 1900206
Stempler: Livet PD 13812
                Den beste vinen
                Konfirmant gutt
                Coco Chanel
                Kaffe
                Te og kaker PD 16184
                Smil PD 19103
Blomster: Grå roser 18 + 12 mm
                 Hvite roser 18 +12 mm
                 Hvite knopper
                 Grå sweethearts
                 Hvite blader
Pynt:         Krystaller svart



2 kommentarer: