tirsdag 1. oktober 2019

Herrekort og en stooor nyhet!!

Hei alle sammen! I dag kan jeg med glede fortelle at jeg har fått lov til å bli en del av Papirdesigns designteam! Gjett om jeg gleder meg til den oppgaven! Det er en stor ære og jeg håper at jeg kan være til inspirasjon og glede for dere som leser og ser hva slags sprell jeg driver med :-)

I anledningen har jeg laget et kort til en mann. Jeg liker å lage herrekort, i motsetning til mange andre. Jeg liker de litt tøffe og ikke søte. Kort til jenter og barn kan gjerne være søte, men til mannfolk vil jeg at de skal være litt kulere. Så her er det da: mitt aller første kort for Papirdesign!

Mønsterarkene er fra to ulike serier: Ungdommelig (forside og bakside av arket "Nye utfordringer") og Fremtidsdrømmer (Høretelefoner). Alle kanter er lett rufset, 

Teksten øverst og mannen er montert på limputer for litt dimensjon. Button'en kommer med limpute så den fikk være som den er. Ellers har jeg brukt sirkeldies som jeg har stanset ut i både kartong og mønsterark og splash-die. Den største er klippet i to slik at jeg kunne bruke den på ulike steder på kortet.

Enkel innside med stempel fra platen "Dans i regnet".


Produkter brukt:
- Staskar PD 1900051
- Splash PD 19193
- Sirkler PD 17311
- Gratulerer 11 PD 1900049
- Bordkort stjerne PD 17258
- Nye utfordringer PD1900003
- Høretelefoner PD 18428
- Button - digger deg PD 1900055
- Limputer PD 17364




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar