lørdag 20. april 2019

Gratulerer - 10 år!

For et par uker siden fikk jeg bestilling på et bursdagskort til ei flott jente som fyller 10 år akkurat i dag! Da var jeg på treff og heldigvis hadde naboen på bordet en liten bordprinter så jeg kunne skrive ut bilde av den lille jubilanten. Jeg har valgt å blure ansiktet ettersom det er et privat bilde jeg har brukt.


Mønsterark er fra Papirdesign, lett blanding av flere kolleksjoner. Den store interessen er håndball, så det måtte jo også med på kortet. Bildet og rammen under er stanset ut med samme die fra My Favorite Things - Stitched mini scallop rectangle, blomstene er fra Wild orchid crafts, tall fra QuickCutz og bokstaver fra Sizzix. Både tall og bokstaver er stanset ut fire ganger, to i svart og to i rosa. Har limt de bittelitt skjevt på hverandre for å få en liten skyggeeffekt.

Ettersom sugerørene bygger en del, måtte motivet også bygges opp med flere lag foamtape i hjørnene.

Innsider med stempler fra Papirdesign. Kransen øverst er stemplet med Archival Ink Watering can. Stjernene er stanset ut med punch (bord på forsiden) og limt på her og der.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar