torsdag 4. april 2019

Bryllupskort med gulldetaljer

Hei! Dette er et bryllupskort jeg har laget på bestilling til en kollegas far og hans utkårede. Disse to er godt oppi årene så jeg ville finne et bilde som passet til de. Det er jo veldig hyggelig at folk i den eldre garde også kan finne kjærligheten på nytt. Jeg synes det er veldig koselig :-)

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign et mønsterark i "Bryllupsfest"-serien. Jeg har brukt samme arket, både forside og bakside. Bildet har jeg funnet på Pinterest for lenge siden. Her er det mange detaljer i gull, rundt motivet og tekstbanneret, tekstdie (fra Scrapmagasinet), pyntebær og halvperler. Scallop-kanten er stanset ut med en kantdie fra Pretty Pink Posh. Hobbykunst er den eneste butikken i Norge som fører dette merket. 

Rundt bildet er det en Spellbindersramme - Floral Ovals. Halvperlene er fra Rayher i to ulike størrelser: 2 og 3mm.

Bildet er tatt med mobil, så derfor ble det litt blurete.. 
Gullkartongen er fra Søstrene Grene. Blomstene er for det meste fra Wild orchid crafts og de gjennomsiktige bladene/dråpene er fra Kort og Godt.

Motiv og tekst er montert på limputer. 

Innsider med en tekst fra Kort og Godt øverst i en ramme fra Spellbinders. Nederst er det et skrivefelt med en liten tekst fra Norsk Stempelblad. Samme oppsett som på forsiden, bare litt enklere.



2 kommentarer:

  1. Så flott med gull fargen, likte de arka, nydelig bryllupskort. Klem Synnøve

    SvarSlett