tirsdag 12. februar 2019

Kort til en strikkeglad jubilant

Her har jeg laget et kort til en dame som fyller år! Et stort rundt tall må jo feires ekstra. Dette er laget på bestilling. Det er mange jubilanter her og der, lager mange kort på bestilling til flere jubilanter i ulike aldre :-)

Det er lenge siden jeg har brukt et bilde på kort jeg har laget, jeg har for det meste fargelagt motiv selv. Men dette var bestillers ønske, så da ble det slik :-) Bildet fant jeg på nett for flere år siden. Alle mønsterark er fra Papirdesign, det samme er maskedie'en til høyre på kortet. Ellers er det garnnøste fra Marianne Design (embosset og svertet for å få frem strukturen), blomster fra WOC, bokstaver fra Sizzix, tall fra Uniquely creative (stanset ut i hvit glitter-mosegummi) og tekst fra Huldra designstudio.

Teksten er stanset ut med bannerdie fra Lawn Fawn, rammen rundt motivet er fra My Favotie Things og på midtpanelet har jeg stanset ut en bord med MS-punch. Alle kanter er rufset med Prima distressing tool.

På innsiden er det flere strikkelementer, fra samme sett som det på forsiden. Tekstene er fra North Star Design og Huldra designstudio.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar