onsdag 20. februar 2019

Blomsterkort x 2

Hei! Jeg er inne i stimen med dette blomsterstempelet fra Simon Says Stamp. Her er to nye kort jeg laget med stempelet, de to første kan du se her. Disse er mer gule/orange i fargen og jeg hadde lyst til å lage litt knæsje, glade farger. Med det lyseblå som bryter litt med det gule og orange synes jeg det ble friskt og litt kult. Jeg digger å bruke litt sterke farger innimellom.

Blomsterstempelet er 6x6" og litt stort for et helt kort med så mye farger etter min smak. Derfor delte jeg stempelet i to etter at det var ferdig fargelagt og lagde to så godt som like kort. "Hallo" er en die fra Papirdesign og teksten er fra Huldra designstudio (apestreker-plata). 

Stemplet med Memento Tuxedo black og farget med følgende farger:
Blå: B06, 04, 02, 01, 000
Orange: YR18, 68, 65, 61
Gul: Y38, 17, 15, 11
Kjerne: E49, 29, 18, 08
Grønn: YG67, 63, 61
Bakgrunn: BG000

Superenkle innsider med tekst fra Norsk Stempelblad og Kort og Godt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar