søndag 6. januar 2019

Polkadoodles - gratulerer med dagen!

Hei! Håper alle har hatt en fin jul- og nyttårsfeiring! Dette blir årets første kort for Hobbykunst fra meg. Jeg var så heldig og fikk boltre meg med dette kit'et fra LDRS (Little Darlings), et sett med seks stempler og en 6x6"-arkblokk. Og av dette kan man lage mange herlige kort!

Til dette kortet brukte jeg stempelet "Winnie's gift galore", farget meg Copics og stanset ut med en ramme fra LDRS: Fancy squares & little things. Under har jeg stanset ut en doily fra Rayher. Øverst på kortet har jeg stanset ut et banner, også dette fra Rayher. Teksten er fra Huldra designstudio og er stemplet med Archival Ink Jet Black og Memento Angel Pink. Stanset ut med en bannerdie. Så har jeg laget noen prikker med hvit Nuvo drops.


Motivet er stemplet på Perfect colouring paper i følgende farger:
Hud: E13, 11, 00, 000
Hår: E49, 47, 44, 42 + bittelitt E40
Klær: R89, 85, 83, 81
Pakker: RV14, 11, 10, C1
Blått: B95, 93, 91
Bakke: C5, 3, 1
Bakgrunn: BV000

På innsiden har jeg stemplet en tekst fra Huldra designstudio og noen prikker fra samme stempelplate i rosa og brunt rundt. Her har jeg også brukt samme die som på forsiden.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar