fredag 30. november 2018

CMN #102 moodboard november - team 2

Det er fortsatt god tid til å bli med på den pågående utfordringen hos Copic Marker Norge! Det er moodboard som gjelder og for denne utfordringen er det dette moodboardet vi har blitt inspirert av:


Det gir skikkelig julefølelse hos meg i hvert fall! Og det er jo høytid for julekortproduksjon nå, så det ble et julekort fra meg også :-) Et ganske enkelt et, men sånn måtte det bli når jeg ikke hadde noe mønsterark i riktige farger :-)


Jeg har brukt et digistempel fra Mo Manning og fargelagt med følgende farger:
Hud: E13, 11, 01, 000, R22, 20
Hår: E23, Y38, 35, 32
Brunt: E29, 27, 25, 23, 21
Lilla: V09, 17, 15, 12
Grått: C7, 5, 3, 1, 00
Grønt: BG99, 96, 93, 90
Teppe/gulv: W10, 8, 5, 3, 1

God jul-die'en er fra Papirdesign og stanset ut i lilla kartong og sølvark fra Søstrene Grene, dette er så montert på små limputer. Snøfnuggene er fra Marianne Design. Så har jeg laget litt "snø" i bakgrunnen med Nuvo Drops simply white.


Innside med tekster fra Kort og Godt - nissefest. Det øverste stempelet er stemplet med Distress Oxide Wilted violet for å matche kartongen.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar