torsdag 1. november 2018

CMN #101 moodboard oktober - team 2

Her kommer jeg med litt inspirasjon til Copic Marker Norge sin oktoberutfordring! Det er fortsatt moodboards som gjelder og denne måneden har vi blitt inspirert av dette:


Jeg har laget et veldig søtt kort med motiv fra Polkadoodles - Winnie's scrummy cupcake. Et litt annerledes kort enn det jeg har hatt i bloggen i det siste :-) Jeg synes det er gøy å bruke litt ulike stiler og prøve ut nye ting. Det er jo da man utvikler seg, når man ikke bare lager det samme hele tiden.

Jeg har brukt mønsterark fra LDRS. Jeg fikk en pakke med stempler og mønsterark (kit'et finner du her) og da måtte de jo brukes! :-) Motivet er stanset ut med LDRS fancy rectangle & layers dies, doily'en er også fra LDRS - Dotty doily (stanset ut i det ene mønsterarket). Teksten er fra Huldra design og bannerne er stanset ut med Lawn Fawn every sentiment banner. Denne er skikkelig anvendelig og jeg har brukt den masse i det siste! Øverst er banner fra Rayher, samt små perler. Blomstene er fra WOC (den store rosa er fra Prima). 

Motivet er farget med følgende farger:
hud: E13, 11, 00, 000
hår: E55, 53, 51, 50
bukse: B95, 93, 91
topp: R89, 85, 83, 81, YR16, 12, Y06
sløyfe: RV 17, 14, 11, 10
blad: YG63, 61, 13
boks: N4, 2, 0

Motivet er montert på limputer, det samme er teksten. Denne er montert på enda høyere puter enn motivet. 

Teksten på innsiden er fra Papirdesign og stanset ut med samme rammer som på forsiden.




4 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg skal lage rosa julekort i dag. Nydelig kort du har laget. ❤

    SvarSlett