tirsdag 2. oktober 2018

Time to sparkle

Dette kortet har jeg laget for å donere bort til Kreftforeningen. Copic Marker Norge har laget en egen innsamlingsaksjon hvor vi i teamet (og andre som ønsker å bidra) selger kort vi har laget. Pengene går uavkortet til Kreftforeningen og brystkreftforskning.

Her kan du lese mer om hvordan dette foregår :-)

Og her har jeg samlet de kortene jeg donerer bort.

Så tilbake til kortet:

Jeg har brukt et stempel fra All dressed up (time to sparkle). Syntes det var et passende motiv for anledningen. Har brukt følgende farger:
Kjole: RV99, 69, 66, 63 (hvit gelpenn på detaljer)
Hud: E04, 13, 11, 01, 000
Hår: E49, 57, 53, 50
Bakgrunn: E27, 23, Y38, 15, 11, 00, 000.
Har først farget med alle fargene på bakgrunnen, deretter laget prikker med de samme fargene. Gulvet er E27 og 23. Så de samme fargene som det mørkeste på bakgrunnen, men det synes ikke siden disse er blendet med de andre fargene. 
Har brukt gullpenn her og der i bakgrunnen for litt ekstra gnist :-)

Mønsterark fra Pink & Main, tekststempler fra Huldra design, stanset ut med dies fra LDRS, samme settet som motivet er stanset ut med. Jeg har klippet til en matte i hvitt under motivet, ettersom jeg har brukt den største die'en til å stanse ut. Under er en doily fra Rayher stanset ut i gullark. Den er klippet litt opp slik at den passer bedre til det ovale motivet. Blomster fra WOC. 

Innsider med tekst fra Kort og Godt og Huldra. På den øverste har jeg også her klippet til hvite matter slik at det blir litt flere lag. Noen ganger synes jeg det er litt for stor avstand i størrelsene i settene, og løsningen da, blir å tegne opp og klippe... :-)


1 kommentar:

  1. Hei! Jeg ønsker å kjøpe dette nydelige kortet :) Mvh Trude

    SvarSlett