mandag 15. oktober 2018

Gode venner!

Hei! Etter noen dagers pause er jeg tilbake igjen i bloggen. I dag har jeg bursdag og har lyst til å vise dere et enkelt kort. Det ble kort nr 100 i år, men har laget en god del flere etter dette. Dette er imidlertid et litt uvant kort fra min side. Det er superenkelt og helt uten mønsterark!

Stemplene er fra Huldra designstudio og her har jeg brukt hundene fra denne venne-plata. Tekstene er fra den andre venne-plata (med katter). Bakgrunnen er laget med Distress oxides med følgende farger: Broken china, iced spruce, bundled sage og mowed lawn. Jeg har maskert med litt washitape for å få de rette kantene. Til slutt har jeg sprutet på litt vann, da kommer den kule effekten fram.

Jeg har brukt Lawn Fawn - every sentiment banner til å stanse ut den nederste teksten med. Dette er montert på limputer.

Hundene er farget med Copics og klippet ut. Jeg har brukt følgende farger:
Hund 1: E59, 57, 55, 53, 51, R20
W10, 8, 5
W8, G28, 24
Hund 2: 100, C9, 7, 5, 3, 1, 00, R20
E53, 51, 50
E49, 29, 37, C5, 3
Bein: C1, R20



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar