torsdag 18. oktober 2018

Til en 40-åring

For en liten stund siden ble mannen min 40 år. Og da lagde jeg dette kortet til ham. Siden han nå er så fryktelig gammel, lagde jeg et kort med humor. Han kjøpte seg motorsykkel tidligere i høst, og da ble han for meg selve definisjonen på 40-års krisa. Han er jo selvfølgelig ikke enig i det! :-D Hahaha! :-)

Her er to av hobbyene representert i kortet. Fiske og motorsykkel. Han er glad i friluft også, derav trepanelet bakerst. Den herlige gubben har jeg funnet på Pinterest. Barna ble litt forskrekket da jeg sa jeg skulle bruke dette bildet - "mamma, han er jo naken!" Heldigvis er mannen min hardhudet og tåler en spøk :-)


Mønsterark er fra Papirdesign og chipboard fra SnipArt. Tallene er tegnet og klippet ut for hånd og montert på høye limputer. Bak bildet har jeg brukt en stjerne-kantpunch fra Martha Stewart. Og litt fiskegarn (ekte) i det ene hjørnet. Noe mer pynt syntes jeg ikke det var plass til. Motivet og tallene tar fokus i seg selv. Rammen rundt motivet er  en die fra Taylored expressions.

Innsider med tekst fra Norsk Stempelblad. Alle arkene var resteark, og det er en god følelse når man får brukt en del av det. Bare synd det hoper seg minst like fort opp igjen! :-)


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
Papirdesign: høst
Nordsaltens hobbyklubb #164: alt er lov
- Scrap from your heart #26: bruk dies
- Kreativ Scrapping utfordring #10: mann og dies




6 kommentarer:

  1. Hehe Kul Kis! Å så fint sammensatte mønsterark. Vel anvendte rester:) Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  2. Så kult kort 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  3. Så morsomt kort! Må være lov med litt humor ;) Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Hihi, SÅ stilig kort! Humor er viktig ;)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign!
    DT- Renate

    SvarSlett
  5. Kjempestilig kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

    DT Linda

    SvarSlett
  6. Råtøft kort:) Utrolig flott med 40 på siden:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrap from Your heart:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett