torsdag 24. februar 2022

Kort til en basketspiller

Hei folkens! Noen ganger løper tiden raskere enn hjernen klarer å henge med. Her klarte jeg å sende fra meg kortet før jeg fikk tatt ordentlige bilder. Heldigvis pleier jeg å ta et enkelt mobilbilde for dokumentasjonen, men har altså ikke noe gode bilder her...

Kortet skulle være til en som spiller basketball. Det er vel en av de få sportene jeg ikke har noe tilbehør til, så da måtte jeg google for idéer og tips. Ballene og spilleren fant jeg da på nett, klippet de ut og monterte spilleren på limputer.

Har brukt diverse restepapir og dies fra Papirdesign her. Bokstavene er fra Scrapmagasinet.
Innsidene har jeg jo ikke noe bilder av heller, men de er like som forsiden, bare med skrivefelt og en pengelomme.



Da ønsker jeg dere alle en herlig dag videre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar