søndag 17. oktober 2021

Pakkelapper

Hei alle sammen! Jeg har så vidt startet med litt juleproduksjon og har laget noen pakkelapper. Scrappelyst er ute med utfordring hvor man skal utfordre seg selv eller prøve noe nytt/gammelt man hatt liggende en stund. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve Prills. Bittesmå kuler i ulike størrelser som passer fint i midten av blomster. Siden det nærmer seg jul hadde jeg lyst til å bruke julestjerner og motiv fra Mays Design på Etsy.


Jeg startet med å fjerne støvbærerne fra julestjernene.

Så har jeg puttet en god dråpe lim i midten av hver blomst og helt over mini Prills i tre ulike farger: Gilt trip, Ice queen og Silver lining.

Her er de ferdige pakkelappene med motiv fra Mays design. Mønsterarkene er fra Papirdesign. 

Her er et par i brune/rød toner. Her passet det fint med julestjerner med prills i gull.


Tag'en er fra DieNamics. Snøkrystallen er fra Joy crafts. Charms fra Korthobby.

Baksiden med stempler fra Kort og Godt, Papirdesign og Norsk stempelblad.


Ønsker dere alle en super dag videre! :-)










1 kommentar: