fredag 17. september 2021

Slimline-kort i roooosa

Hei, alle sammen! I dag har jeg laget et rooosa kort. Et slimline-kort med resteark. Jeg har jo hele tiden en tanke om å prøve å bruke mest mulig resteark. Det går så der. Ender stort sett opp med å lage flere rester, bare litt mindre.... :-) Hos Scrappelyst er utfordringen blomster denne gangen og det passet jo fint til dette kortet. Håper du har lyst til å delta! Gleder meg til å se mange flotte kreasjoner! :-)

Siden korter er laget med restepapir, ble størrelsen deretter. Tilpasser gjerne kortene mine etter arkene, så har ingen faste mål. Det blir som det blir :-) Her er det mønsterark fra Studio Light, doilies (både die og papir) fra Prima, tekst fra Scrapmagasinet, klistremerker fra Papirdesign. Ringene i bakgrunnen er fra Memory Box og blomstene er fra Wild orchid crafts og Prima.

Motivet er funnet på Pixabay og montert på limputer oppå sugerørene. Både teksten øverst og klistremerkene er også montert på limputer. Alle kanter er rufset.

Nærbilde av kortet, viser dimensjonen disse limputene gir. Jeg digger de! Bruker det på nesten alt jeg lager :-)

Pleier å ta bilde av innsidene også, men hadde ikke gjort det her. Enkle innsider med likt panel som forsiden, tekst på ene siden og skriveplass på den andre. Enkelt og greit :-)


Håper du får en super dag videre!
Klem fra



1 kommentar:

  1. Ikke lett å få brukt opp reste-ark , prøver eg og . Du har laget et flott og detaljrikt kort med så fine blomster. Klem Synnøve

    SvarSlett