tirsdag 20. juli 2021

Produkttips

I Scrappelyst-teamet kommer vi en gang i mellom med tips til produkter vi liker godt. Jeg har jo blitt veldig glad i Copics'ene de siste årene og jeg lager mange kort hvert år med fargelagte motiv. Det fine med disse tusjene er jo at de kommer i så mange nyanser. Man kan også fylle på de, bytte tupp, lage egne nyanser osv så de varer veldig lenge. 

Copics kan du kjøpe i ulike sett, mange ulike typer eller du kan kjøpe enkelttusjer. For slik fargelegging jeg og mange andre her i skandinavia driver med, vil jeg anbefale å kjøpe et basis-sett med hudfarger og ellers enkelttusjer så man kan kjøpe akkurat de nyansene man ønsker selv. Det anbefales å ha en mørk, en mellomtone og en lys tone av hver farge (eller flere) så man kan få frem skygger og gi litt mer liv til motivene. 

Her er noen kort jeg har har laget med fargelagte motiv:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar