søndag 15. november 2020

Juleklem

Hei alle sammen! I det siste har jeg hatt svært lite tid til hobby, så bloggen blir også litt nedprioritert... Sånn er livet noen ganger, døgnet har ikke nok timer til å gjøre alt man har lyst til! Men i dag har jeg altså laget et julekort. Jeg ligger litt etter på disse, så må bare få opp dampen smart. Dette kortet er laget til utfordringen hos Copic Marker Norge  - alt er lov eller noe med jul/vinter. Håper mange blir med på utfordringen, den er jo høyaktuell nå! :-)

Jeg har brukt gamle mønsterark fra Maja Design. Jeg har garantert nok juleark til å lage julekort i flere år uten å kjøpe nye. Nå tenkte jeg det var lurt å få brukt noen ark som har ligget leeenge :-) De er fra serien "Julen er här" og er nok fra 2012 eller noe... Men de er jo like fine for det! :-)

Motivet er fra Mo Manning og heter Ragged Angel. Synes dette motivet er veldig fint og hadde lyst til å fargelegge dette med mørk bakgrunn. Neste gang tror jeg at den skal bli enda mørkere. Uansett, fargene jeg har brukt er følgende:
Hud: E04, 13, 11, 01, 00, 000, R22, 21
Hår: E49, 47, 44, 42
Grønt: BG99, 96, 93, 90
Rødt: E18, 09, R05, 02, 00
Gult: YR27, 24, 21, 20
Svart: W10, 8, 5, 3
Grått: W5, 3, 1, 00
Bakgrunn: BV20, 25, 23
Snø: B60, 000, 0000

Rammen rundt motivet er fra Joy Crafts, trærne er fra Sizzix, Snøfnugg fra Papirdesign (de store) og Marianne design (de små). Teksten er også fra Papirdensign. Her har jeg stanset ut "Juleklem" 4 ganger i grønn Bazzill og limt de oppå hverandre. Det gir litt ekstra dimensjon. Rammen er også montert på foamtape for dimensjon. Ellers er det snøbær fra Kort og Godt, julestjerne fra Papirdesign og charms fra Korthobby. 

Innsidene har likt oppsett som forsiden. Stempler fra Papirdesign og flere snøfnugg :-)

Et sjeldent bilde av baksiden også. Digger de personlige stemplene jeg har fått laget hos Scrapmagasinet. Disse finnes det bare én utgave av ettersom vi har designet de sammen. Veldig kjekt å kunne komme med ønsker om både tekst, font, størrelse og bord :-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar