mandag 25. mai 2020

You will be missed

Dette kortet ble laget til en av jentenes lærere som gikk ut i pappa-permisjon. Litt kjedelig at han ikke får fulgt klassen ut siste året på barneskolen, men sånn kan man nesten ikke styre. Han har vært en god lærer og vil bli savnet.

Det passet jo perfekt at jeg fikk lage et kort med et stempel jeg har fargelagt tidligere. Det er fra My Favorite Things (Favorite teacher) og er farget i no-lines i følgende farger:
Hud: E04, 13, 11, 00, 000
Hår: E55, 53, 51, 50
Brune klær: E57, 55, 53, 51
Grønn vest: BG 96, 93, 90
Grått: W5, 3, 1, 00
Rødt: R59, 27, 24, 22, 20
Grønt: YG63, 61
Tavle: BG99, W8
Gulv: N6, 4, 2
Vegg: E50

Bøkene, blyanter og eple er en del av stempelsettet. Tavlen og skriften har jeg tegnet inn selv. Skriften på tavlen er skrevet med hvit gel-penn. Motivpanelet er montert på foamtape for litt dimensjon.

Mønsterarket er et eldgammelt fra Papirdesign og noe jeg har spart på nesten helt siden jeg begynte. Endelig tok jeg mot til meg og brukte opp siste rest. Tidligere har jeg bare brukt en stripe her og en stripe der for å spare mest mulig.... Dotter og bokstaver fra Papirdesign. Teksten er fra stempelsettet og er embosset i hvitt. Stanset ut med bannerdie fra Lawn Fawn og montert på limputer.


Innside med skrivefelt og et par flere stempler fra samme sett.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar