tirsdag 30. april 2019

Lykken er i deg!

Hei! Her har jeg laget et kort med et bilde vi fikk utdelt på et treff for ikke lenge siden. Synes det passet til et sommerlig kort.

Bildet er stanset ut med en die fra Cottage Cutz - nested wacky stitched rectangle. Mønsterark er fra en 6x6" arkblokk jeg kjøpte på forrige treff, en ny produsent fra meg. Jeg syntes denne serien var kul, med sarte blomster på den ene siden og sterke kontrastfarger på den andre. Arkene er fra Piatek Trzynastego - Hello Beautiful og jeg har her brukt forside og bakside av samme ark. Blomsterarket er stanset ut med kantdie fra Pretty Pink Posh. Bladene er fra Elisabeth craft - curvy leaves, blomster fra WOC, perlestrå fra Kort og Godt og paljetter fra Pretty Pink Posh. 

Teksten er fra Huldra designstudio (teksten øverst er også fra Huldra, fra Fleksi-platen) og er stanset ut med bannerdie fra Rayher. Har brukt limputer og foamtape her og der for dimensjon.

Teksten på innsiden er også fra Brush-platen til Huldra.


Ønsker alle en superfin dag! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar