mandag 8. oktober 2018

Enkle og kjappe julekort

Her har jeg laget fire enkle julekort med mønsterark fra Studio Light. Har brukt juleark fra ulike kolleksjoner og motiv fra utklippsark. Da går det veldig kjapt å lage kort! :-)

Først ut er dette kortet med hjort. Gjerdedie'en er lånt og jeg husker ikke hvor den var fra. Teksten er tatt ut fra utklippsarket. Snøfnuggdies fra Kaboks og Die Namics, trær fra Marianne Design, litt hamp og orekongler jeg har funnet ute. Snødetaljer laget med snøpenn.

Så et i grønt med denne søte reven. Granbardie fra Memory Box.

Superenkle innsider med tekst fra Clearly Besotted. 

Kort med dompap. Her er flere detaljer på kortet trykket ut fra motivarket. Pyntebær fra Kort og Godt.

Kort med tekst fra et annet utklippsark. Kransen er laget ved å stanse ut mange kvister i ulike grønntoner, die fra Rayher. Pyntet med snøfnugg og røde perler. Bling fra Rayher i hjørnene. 



Forslag til innside. Trenger ikke mye pynt når forsidene er så enkle. Men jeg har alltid noe inni kortene. Ellers føler ikke jeg at kortene er ferdige. 


Håper du ble inspirert av å begynne med julekortene du også! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar