torsdag 4. oktober 2018

Årets siste konfirmasjonskort

Jeg ligger litt etter med blogginga av alle konfirmasjonskortene. Her kommer det aller siste jeg laget i år, også dette på bestilling. Denne var litt vrien ettersom konfirmanten spiller både håndball og fotball og bestiller ville at begge deler skulle synes. I tillegg til at det skulle være litt "jentete" :-)

Jeg har igjen brukt ark fra Papirdesign, kun rester på dette kortet. Det rosa arket er fra Mambi (en blokk kjøpt på Hobbykunst). Ellers er det die fra Papirdesign, bokstaver fra Scrapmagasinet, jenter fra Dixi craft (veldig glad for at de har både jente- og guttedies  med både håndball og fotball), blomster fra WOC, charms fra Korthobby og stjerner (og streker) fra SnipArt. Blonden kjøpte jeg i Roma for noen år siden. Alle kantene er rufset i kantene.

Teksten er stanset ut med rosa mosegummi i tillegg til kartong, for å gi litt dimensjon. Den ene jente er montert på limputer for å skape litt distanse mellom de. Ballen er klippet ut fra et av Papirdesign-arkene, limt på en stor limpute og dekket med et tykt lagt Glossy accent. 

Innsider med skrivefelt og plass til penger. Det er jo stort sett det disse ungdommene vil ha ;-)

Baksiden for en gangs skyld med resten av restene og mitt personlige stempel :-)



1 kommentar:

  1. Så tøft med både håndball og fotball dies , flott oppsett , kjempefint konfirmantkort . Klem Synnøve

    SvarSlett