fredag 6. april 2018

Enkelt kort med tegnet freebie

I desember (på selveste julaften) la DT Annika ut en tegning som er til fritt bruk. Jeg synes denne jenta er skikkelig fin! Helt naturlig og helt riktige proposjoner :-) Link til innlegget HER.

Kortet er veldig enkelt med fokus på motivet. Jeg har brukt rektangeldies fra Rayher til å stanse ut selve kortet og motivet. Disse er veldig fine fordi de stanser ut sømkant både på innsiden og utsiden av kuttekanten. Så da kan man velge om man vil bruke den som en ramme eller til å stanse ut elementer. 

Jeg har brukt mønsterark fra Dovecraft - Berry Blush. Arket er stanset ut med en bannerdie fra Rayher (Tag frames). Ellers har jeg brukt Mathiablomsterblomsterranke-die og dotter fra Papirdesign.

Både motivet og mønsterarket er limt på med limputer for litt ekstra dybde.

Tekster fra Papirdesign på innsidene.


Jeg ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Scrappelysts aprilutfordring: blomster
- Scrap from your heart utfordring #20: ikke 6x6



3 kommentarer:

  1. Det var et flott kort, og aldeles flott fargelagt.

    SvarSlett
  2. Flott kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort i nydelig farge.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett