søndag 1. april 2018

CMN #95 moodboard mars - team 2

Hei! I dag er det team 2 som skal inspirere til litt kreativitet! Her er moodboardet og link til utfordringen kommer HER:



Jeg likte de spreke fargene veldig godt. Minner om vår og varmere tider! Og i påsken spiser man litt god mat og da må man jo ha litt dessert også. Og da falt valget på denne cupcaken fra Kort og Godt ;-)

Alle stemplene er fra samme stempelplate. Selve cupcake'n er stemplet med Memento - Sand. Denne er ganske lys og passer godt til slik no-lines farging. Bakgrunnen er laget med Distress Oxide - Peacock feathers, Broken china og Distress Ink Stormy Sky. Så har jeg splattet litt vann på her og der med en pensel. Tekstene er embosset slik at de konner tydelig frem. En liten stripe med mønsterark fra Lawn Fawn - watercolor wishes. Bling fra Rayher. Fjæren gir den siste påskefølelsen ;-)

Fargene jeg har brukt er :
Bringebær: R56, 46, 35, 32 (+ glitterlim)
Glasur: R24, 21, 20, 000
Kake: E59, 57, 55, 53, 51, 50
Papirform: BG09, 07, 05, 02, 01 (+ hvit Sharpie)

Cupcake'n er satt på limputer for litt dimensjon.

Enkle innsider med flere tekster fra samme plate. Her har jeg også annengangsstemplet cupcake'n delvis på skrivefeltet. Og en liten bit til av bakgrunnsarket.


Håper du blir inspirert til å delta i utfordringen du også! Gleder meg til å se flere bidrag :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar