onsdag 15. juni 2016

Eksplosjonskort bryllup

Dette er en eksplosjonsboks jeg lagde for en god stund siden, men som jeg ikke har fått lagt ut før nå. Noen ganger tar ting laaang tid..... :-) 

Jeg har brukt ark fra Maja Design og Vanilla Bazzill.


Alle stempler er fra North Star Design, brudeparet er stanset ut fra et tekst ark og det finner du her, og teksten "to hjerter som møtes" kan du finne her. Alle kanter er svertet med Distress Pumice Stone (før die'en er tatt ut) slik at det blir en liten ramme rundt.

Jeg har brukt litt ulike blomster i krem, brunt og lilla, noen pyntebær her og der og perletråd runt. Sløyfebånd fra Søstrene Grene. 

Denne teksten kan du finne her. Alle paneler er stemplet svakt med dette stempelet, med Pumice Stone.

Inni esken er det en liten kake, bare to etasjer her. Arkene rundt er fra Ladybug. Perletråd rundt kantene. Samme blomster inni som utenpå her.

Disse tekstene kan du finne her og her.

Den tredje teksten (til høyre) kan du finne her

Lokket sett ovenfra. Teksten er skrevet ut fra pc, festet med Glue Dots i endene. For å få litt mer volum har jeg festet det som en liten bue. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar