fredag 1. mai 2015

Kort til dåpsbarn

Dette kortet hadde jeg med i aprilnummeret til Ett Trykk. Har brukt ark fra Maja Design (Vintage Spring Basics - 9th of april), en veldig fin blå farge.

Motivet har jeg funnet på nett for lenge siden, så jeg husker ikke helt hvor det er fra. Jeg tror det kan finnes i Facebokkgruppa Digistamp Shack. Har klippet litt akkurat rundt skoene før jeg stanset ut med Spellbinders circle. Da står de litt utenfor sirkelen, noe som jeg syntes ga en fin effekt. Rammen rundt er Lifestyle Crafts QuicKutz Nesting Doily Circles. Litt glitterlim rundt måtte også til :-)

Teksten er fra North Star Design.

Jeg har valgt å ikke sette på noe navn og dato enda, ettersom dette kortet foreløpig ikke har noen mottaker. Men det er alltid kjekt å ha noen kort i bakhånd. Det hender rett som det er at noen trenger et kort helst i går... :-)

Blomstene er fra Kort og Godt (de hvite bustete og de blå), North Star Design (de bittesmå hvite) og WOC (den hvite rosen i midten). Charmsene er fra Korthobby.


Teksten inni synes jeg er så fin og passer til både gutter og jenter. Stjernene er fra dette stempelet hvor jeg bare har maskert bort feen og stemplet med Archival Ink Cornflower Blue.

Enkel bakside med mønsterark og mitt stempel.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar